FAQs

Leveranse

Wiktorias bestillingsprosess er automatisert for å distribuere produkter raskt og nøyaktig. Vi beklager, men når bestillingen er lagt inn, KAN den IKKE kanselleres. Vi mottar mange bestillinger og kan ikke gå gjennom dem enkeltvis, da dette vil føre til forsinkelser for andre bestillinger. Se nøye gjennom varene dine før du fullfører bestillingene.

Ja! alle bestillinger vil inneholde et sporingsnummer. Den blir automatisk sendt til e-postadressen din. Du kan spore bestillingen din direkte på nettsiden vår ved å klikke her.

Hvis du har mottatt en e-postbekreftelse med sporingsnummeret ditt, betyr det at bestillingen din er sendt. Det kan ta 5-9 virkedager å oppdatere sporingsnummeret, avhengig av fraktselskapet. Dette skyldes vanligvis vårt høye ordrevolum.

Så snart pakken din er sendt, kan du motta en e-post som bekrefter at pakken er sendt. I e-posten vil du motta sporingsnummeret for pakken din og en lenke til fraktselskapets nettside.

Hvis det er problemer med sporingsnummeret ditt eller leveringen, vennligst kontakt kureren direkte. Det kan ta 1–4 dager før sporingsinformasjonen vises. I noen sjeldne tilfeller kan det hende at sporingsinformasjonen ikke blir oppdatert, men du vil fortsatt motta bestillingen din. Kontakt oss etter estimert leveringstid. Du kan også spore bestillingen din ved å klikke her.

Hvor raskt du mottar bestillingen din kan variere avhengig av noen få ting, f.eks. din leveringsmåte og leveringsadresse. Vi tilbyr flere forskjellige forsendelsesmetoder. Hver fraktmetode har sin egen håndteringstid/fordeler som du kan sammenligne på vår fraktside.

Generelt kan du endre leveringsadressen din innen 24 timer. Sørg for å kontakte oss umiddelbart med ditt ordrenummer og riktig adresse. Jo mer informasjon du oppgir, jo raskere kan vi endre informasjonen din. Selv om vi ikke kan garantere at vi vil motta bestillingen din i tide før den begynner å behandles, vil vi gjøre vårt beste for å gjøre de forespurte endringene.

Sørg for at du skriver "Haster: Endre bestillingsdetaljer" i emnelinjen . Alle andre titler kan forårsake forsinkelser i leveringen av bestillingen din.

Vær oppmerksom på at bestillingen din allerede kan ha blitt sendt. I så fall kan vi ikke sende deg en ny, så det er best å kontakte postvesenet.

Vi beklager at du ikke har mottatt pakken din ennå. Når sporingsinformasjonen viser at pakken er levert, betyr det at den er levert til leveringsadressen du oppga til oss i kassen. Vennligst les gjennom alternativene nedenfor, da det kan hjelpe deg med å finne pakken din.

A. Dobbeltsjekk leveringsadressen din.

Vi anbefaler at du dobbeltsjekker leveringsadressen du oppga for å sikre at den er riktig. Kontroller at bolignummer og enhetsnummer (hvis aktuelt) er korrekte.

Du kan sjekke leveringsadressen som er oppgitt til oss i kassen ved å følge trinnene nedenfor:

1. Logg inn på din Wiktorias-konto.

2. Klikk på bestillingen du ikke har mottatt.

3. Se gjennom forsendelsesinformasjonen for å sikre at den oppgitte adressen er korrekt.

Vær oppmerksom på at Wiktorias ikke kan holdes ansvarlig for feilleverte pakker dersom feil leveringsadresse er oppgitt til oss. Kunden er ansvarlig for at all informasjon gitt til oss ved utsjekking er korrekt. Hvis du mener at pakken ble levert til en feil adresse, prøv å kontakte beboerne på den adressen for å se om de kan godta pakken på dine vegne.

Ellers kan du holde øye med sporingsinformasjonen for å se om den oppdateres for å vise at pakken er "returnert til avsender". Hvis dette er tilfelle, vennligst kontakt oss med bestillingsnummeret ditt, så sender vi gjerne en ny pakke til din tiltenkte adresse.

B. Sjekk med husstandsmedlemmer og naboer.

Når en pakke leveres, leverer de fleste transportører den bare til adressen som er oppført på fraktbrevet, og ikke nødvendigvis til mottakeren som er oppført. Sjekk derfor med husstandsmedlemmene dine da det er en sjanse for at noen andre kan ha mottatt pakken på dine vegne.

Vi anbefaler også at du tar kontakt med naboene dine for å se om noen har mottatt pakken for deg.

C. Sjekk postkassen og eventuelle trygge avleveringssteder i nærheten av hjemmet ditt.

I de fleste tilfeller vil transportøren angi på sporingslenken din hvor pakken ble levert (en postkasse, inngangsdøren osv.). Vi anbefaler likevel at du sjekker alle mulige områder der den kan ha blitt levert for å utelukke de andre alternativene.

Hva betyr sikker levering? Sikker levering refererer til ethvert sted rundt husstanden din der pakken din kan anses som bedre skjult for forbipasserende av personen som leverer pakken. Se etter pakken på verandaen din, nær garasjen din og ved inngangen til hagen din.

D. For bedrifter - kontakt vekter, postrom og resepsjon.

Hvis leveringsadressen din er til en bedrift, er det svært sannsynlig at pakken ble levert et annet sted og/eller til noen andre. Ta kontakt med postrom, resepsjon og vakthold for å se om noen har mottatt pakken for deg.

Hei. For leilighetsbygg - sjekk med vekteren eller resepsjonen/portvakten.

I mange tilfeller blir pakken levert til conciergen eller sikkerhetsavdelingen. Ta kontakt med bygningens resepsjon eller ledelseskontor for å spørre om de har mottatt pakken din.

F. Kontakt ditt lokale postkontor.

Det er en sjanse for at pakken din kan ha blitt oppbevart på et av dine lokale postkontorer i stedet, selv om sporingen viser den som "Levert". Vi anbefaler at du kontakter ditt lokale postkontor for å spørre om de fortsatt har pakken din. Sørg for å kontakte nummeret for det spesifikke postkontoret, og ikke transportørens generelle støttelinje.

G. Vent 24–48 timer før pakken din blir levert.

I sjeldne tilfeller kan transportøren merke pakken som levert tidligere enn den faktisk er. Vent 24–48 timer til pakken din er levert eller til transportøren gjør en ny oppdatering.

Hvis du har gjort alt ovenfor og fortsatt ikke har mottatt pakken, vennligst kontakt oss med ordrenummeret ditt, så hjelper vi deg gjerne videre.

Merk: Vi kan ikke holdes ansvarlige for pakker der sporingsinformasjonen indikerer at pakken er levert til din bestillingsadresse.

Hvis du har opplevd tapte eller stjålne pakker der du bor, anbefaler vi at du får pakken levert til en jobbadresse for å sikre at du mottar den trygt.

Ja, absolutt! Dette kan du gjøre ved å fylle inn adressen din som "faktureringsadresse" og adressen du ønsker å sende bestillingen til som "leveringsadresse".

innbetaling

Vi aksepterer alle vanlige kredittkort inkludert Visa, Mastercard, Visa Debit, American Express og Paypal. Vi tilbyr også lokale betalingsmetoder som Klarna, iDeal.

Vi aksepterer ikke sjekker eller postanvisninger, men du kan kjøpe via Paypal hvis du er bekymret for å oppgi kredittkortopplysningene dine på nettet. Bare klikk på "Paypal"-knappen i handlekurven.

Du vil umiddelbart motta en feilmelding hvis det oppstår et problem under behandlingen av kredittkortet ditt. Du har mulighet til å legge inn et nytt kortnummer dersom dette skjer. Sørg for at all din personlige informasjon samsvarer med den nøyaktige informasjonen (navn, adresse osv.) knyttet til kredittkortet ditt. Hvis noen opplysninger er feil, vil ikke transaksjonen gå gjennom, da vi har en veldig sikker betalingsprosess. Hvis du er usikker, kan du ringe kredittkortselskapet ditt for å bekrefte informasjonen de har registrert.

Sjekk også at kredittkortet ditt kan brukes til internasjonale kjøp. Wiktorias er et Sverige-basert selskap. Du kan også prøve å gå gjennom den vanlige kassen eller PayPal-kassen som betalingsalternativer. Vær oppmerksom på at vårt elektroniske betalingssystem ikke tillater at betalinger deles mellom to kort.

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din og deretter kontakte kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert. Ta så kontakt med banken din. Det tar ofte litt tid før refusjonen bokføres. Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss.

Annat

Vi återkopplar till dig inom 48 timmar, vanligen mycket snabbare. Vänligen säkerställ att du har mejlet rätt emailadress eller kontaktat oss via kontaktformuläret.

Klicka här för att kontakta oss.

Alla våra produkter säljs exklusivt via vår onlinebutik, vi har inga återförsäljare!

Kontakt

Vous avez encore besoin d'aide ? Contactez-nous à l'adresse info@wiktorias.fr ou cliquez sur le bouton ci-dessous.